happy birthday.

2008-06-18 ♥ 15:19:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ikväll ska jag till farmor och farfar. Famor fyller år och tänkte bjuda oss alla på middag, blir säkert trevligt. Få se om jag badar nåt, beror på hur varm det är. Men i den där poolen brukar det inte vara varmare än 20-23 grader. Om det ens är så varmt. De håller ju på att bygga nåt nytt hus däruppe ska bli kul och se hur långt de har kommit. =) sist jag var där var det bara betong.

Jag satt förut och fixade med manikyren. Den blev bra, synd bara att jag inte har sådär riktigt långa naglar. Men det kommer det också.


Jag för bra många år sedan i f&f's pool.. haha, jag bjuder på denna. Även att jag håller andan så kinderna ser ut som världens fatsooo. (klicka så blir de större)



Ett lite bättre kort på min lillebror, för lika många år sen. hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0