hallelujah!

2008-06-24 ♥ 11:58:08 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Nu ska jag börja lite smått med den där hemliga grejjen, imorgon med Ems ska jag fortsätta. *I'm not telling you jet.*

Jag försöker vända tillbaks dyngnet nu. Onödigt eftersom det är långt tills jag börjar jobba men jag gillar inte att sova bort hela dagarna, man får liksom inget gjort och hur som helst så sover jag mer timmar om jag lägger mig tidigt (tolv tiden) än om jag lägger mig sent (tre tiden).

Jag är på bakhumör, väldigt sugen på chokladbollar. Får se om jag bakar dom, nackdelen är att man blir så kletig och får halsbränna efter ett par stycken.. Ne, fruktsallad, det vill jag ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0