elfte juni tvåtusenåtta

2008-06-11 ♥ 09:43:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Om det bara kunde sluta regna någon gång.

Jag ska ju åka till Birsta idag, med moppen hade jag tänkt. Har ingen lust att åka i regnet, men hur så helst så måste jag dit, det börjar ju bli lite akut, kommer inte hinna någon annan dag, kanske, kanske i morron. Men vill ju inte ta den risken att inte hinna. Men jag vet i alla fall vad jag ska köpa till henne.

Ledig idag, eller egentligen har vi lektion nu halv elva. Men ingen mening att gå. Vi skulle ju ändå bara lämna in allt. Så jag stannar hemma jag. =)

Imorron är det Guldkotten.. Är inte så sugen på att göra i ordning treornas vagn, kanske ska stanna hemma då med? De tar ju ingen närvaro. haha, men jag kan inte svika min kämpar klass. Fast hällregnar det så blir det en annan sak. Heheh, vi ska ju vara ute hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0