dunk dunk dunk

2008-06-04 ♥ 09:57:53 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag tror jag får nå cpfel snart. Har haft hjärtklappning hela morgonen, precis hela. Man blir så, yr, matt och alldeles kallsvettig. Det är en hemsk känsla. Det är allra värst när jag inte ens kan göra något åt den, ibland kan jag bryta slagen så de blir normala, men inte nu inte. Det har faktiskt inte funkat på den senaste tiden. Jag får den alltid när jag sitter stilla, och ibland när jag går. Aldrig när jag anstränger mig.

Ska åka till skolan om typ en halvtimme, känns himla onödigt att åka dit överhuvudtaget. Vi gör ju ändå inget speciellt, sitter ute och solar. Synd att skolplikten finns, annars skulle de ju kunna ge oss sommarlov nu. Det vore fint det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0