cpspanska

2008-06-09 ♥ 09:57:28 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

ja, då var man hemma igen..

Vill ni veta vad jag fick göra på spanskan??! Det var inte en jävel där, förutom mig själv. Så säger hon, amen vi ska kolla på film idag, okej tänkte jag, hoppas den är bra då. Så sätter hon igång den, en tecknad barn film. Trodde jag skulle dö. Gubbarna liknade snobben, men filmen var tusen gånger sämre. Jag satt och förstökte fatta nåt av den där skitfilmen i mer än en timme. Det enda som jag lyckades förstå var att tjejen som det handlade om ville ha en tv och en kille ville bli fotbollsproffs. Resten av tiden satt jag och tittade ut genom fönster, kladdade i mitt skrivhäfte eller vad man ska kalla det. Snacka om hemsk lektion..

Sen sa hon, kommer du på onsdag? jag vet inte, sa jag, Men jag menade nej. Fast det kunde ju inte hon fatta. Men iaf så sa hon att om jag inte skulle komma skulle jag maila. Men jaha. Jag vet ju inte ens vad hon heter på den där skitmailen. Vet inte ens vad hennes namn är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0