coop medmera

2008-06-16 ♥ 15:26:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Självklart var det ju Coop inne i Birsta godiset var billigt. Förstår inte varför de ska hålla på att krongla till det med coop medmera, coop forum och det där. Fel att bara ha ett Coop? Åkte till tattartimrå helt i onödan.

Jag fick panik när jag satt på moppen på väg hem från Coop Medmera, för jag kände att jag höll på att få en hjärtklappning igen. Mycket riktigt, världens hugg i hjärtat och alldeles yr, det svartnade för ögonen. Tänkte att nu måste jag väl stanna utifall jag svimmar eller något. Har aldrig fått en sån kraftig hittils. Jag måste prata med doktorn igen för det försvinner ju aldrig. Har det minst 1 gång i veckan nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0