chokladrutor

2008-06-12 ♥ 13:30:41 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej!
Nu regnar det.. Som bara den. Skönt att man är inne. Men jag hoppas för studenternas skull att det slutar regna.. =)

Själv så har jag nyss bakat en kaka, chokladrutor. Pappa så gått som tvingade mig, höhöh. Mamma fyller år på lördag och hon skulle minnsan inte ha några köpekakor och inte skulle hon baka till sin egen födelsedag.. Hon tyckte att det var tillräckligt att baka till min, pappas och Gustavs. hehe. Kan jag förstå. Så jag skulle baka en kaka och gustav skulle baka en kaka sen skulle väl pappa baka ett par sorter antar jag. Inte för att jag hade nåt emot det. Jag gillar att baka.

Men jag vette fan vad det är med mig nu förtiden. Mår illa om jag äter godis eller andra sliskiga sötsaker, som nu när jag bakade. Höll på att spy av smeten och glasyren (det var inte fel på den). Har lessnat på godis och sån skit. Vill hellre ha frukt, smoothies och sånt. Popcorn är det enda som jag inte mår så hemskt illa av. Vill bara inte ha sånt längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0