blodprov

2008-06-26 ♥ 10:25:25 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon.
Eller aa, jag har varit uppe sen åtta så nu börjar det snart bli lunch för min del.. Jag var på vårdcentralen och tog lite blodprov, skulle kolla om min järnbrist blivit bättre. Skulle även ta ett prov på vad det kunde bero på att jag hade så lite järn i mina "järnförråd" som doktorn kallade det. Så de tog ett gluten prov oxå, om jag inte minns fel. Fast jag vet att jag inte har gluten, min bror har de så jag vet ju hur det är. Jag har det inte.

Hade kul i går med emelie, vi tjockade på rejält. Ångrade mig när jag kom hem, men har ju faktiskt bestämt att jag får äta sånt där bara två ggr i veckan. Så nu har jag en dag kvar.

Det är hyffsat fint väder idag, men det blåser.. När ska värmen och solen komma tbx? :/ Jag gissar på mellan 14 juli - 15 augusti, då kommer det bli rekortvärme i Sverige när jag sitter inne på kontoret och jobbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0