birsta

2008-06-23 ♥ 11:06:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Go morron allihopa.
Idag ska jag på Birsta med Emelie. Jag hade tänkt leta efter en jeansjacka, men jag har den där känslan att jag är försent ute och att det inte finns någonstanns.. Det är min vanliga tur det.

Det är så jäkla typsikt att det ska regna, det regnar ju alltid nuförtiden känns det som. Det kommer regna enda fram tills jag börjar med slavgörat. Då kommer solen skina i fem veckor medans jag sitter inne på kontoret och ser blek ut. Fast jag ska inte klaga, jag har fått ett bra sommarjobb där jag tjänar mucket stålar.

btw, så behöver jag inte lägga undan lika mycket nudå, lägger nog undan 8000 kr istället för 10 000kr. Jag och Johan ska ändå inte åka utomlands nästa sommar.. Men jag har tänkt att jag ska spara 150 kr av barnbidraget varje månad. Och lägga in de pengarna på samma konto som de 8000 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0