43 åring

2008-06-14 ♥ 09:04:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej.

Idag så fyller mamma år, 43 år. Tänk när man själv kommer i den åldern. Ångest. Jag skulle bara räkna ner mina stackars år tills jag skulle fylla 50. Den värsta åldern man kan fylla tycker jag. Fast 65 är väl inte så kul heller, fast man blir ju pensioner så man har ju nåt att se framemot, pensionsrabatterna, inget jobb om man inte vill också. Min farfar vägrar erkänna att han är en pensioner, han fyllde 65 i februari, han jobbar fortfarande och han utnyttjar inte ens de fördelar det finns. Med rabatterna och det. Jajja, nog snackat om det.

Mamma blev iaf glad över pyjamasen jag och G hade köpt, hehe.

Ska springa sedan men måste smällta ner frukosten. Gustav ska följa med, höhö. Han ville se hur långt han orkade springa. Var ju ett bra tag sen han gjorde det, haha. Han tror fortfarande att han har ungefär lika kondition som han hade i 6 då han spelade hockey för fulla muggar. Ska bli intressant att se. hihih.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0