1,5 års dag.....

2008-06-27 ♥ 17:21:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Ja, då var det min och Johans 1,5 års dag.. Inte är vi me varandra, tråkigt, riktigt tråkigt. Känns som om jag är singel. Visst halvårsdagarna är väl inte så viktiga det kan jag hålla med om. Men ändå, ville iaf träffa honom men det gick inte för siggggggg.

Jag har varit i stugan idag (mormor&morfars), solat och så. Har odlat tbx mina fräknar nu, de började försvinna nu under pissvädret. Hoppas det håller i sig nu och fortsätter att vara såhär varmt och skönt..

Det finns inte så mycket att skriva eftersom det inte har hänt nåt och jag har inga smarta ideér heller,så ni får hålla till godo med det här lilla.. ^^, Kommer kanske på nåt mer ikväll, det kan man ju hoppas.



◊ Varför känns det som om du inte bryr dig? :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0