12.57

2008-06-30 ♥ 12:55:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Helluw.
Imorse 05.35 hörde jag ett konstigt vibrerande ljud, mobilalarmet. Snabbt som ögat skyndade jag mig att stänga av det, men kom på sedan att då skulle kanske inte Johan vakna.. Så jag ställde om det på 05.37. Jag orkade inte röra på mig så jag skulle kunna väcka han, nu tänker ni väl; men hallå, ni ligger väl i samma säng. HAhaha, där misstog ni er allt. igår kväll när vi skulle sova var det så varmt i sängen så johan gick och la sig i hans brorsas säng så han skulle svalka av sig lite och komma in till mig sedan. Jag somnade på stört och det gjorde han med. Så vi sov i olika sängar, som ett gift par som inte tål varandra, hahah.

Va less jag blir på franskmanikyr, kan de inte fixa i nåt specialämne så att det håller. Efter bara två dagar börjar det bli fult och låssna. Vem orkar sitta och göra om det här varannan dag? Inte jag iaf. Tror jag ska måla på lite vanligt nagellack istället.

Nu ska jag äta mat, det känns som magen är tom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0