Vet inte

2008-07-11 ♥ 10:21:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Jag har sovit som en gud inatt. Det finns inget bättre än att sova i sin egna säng, det slår allt .. Men jag vaknade av ett surrande ljud, mobilen. Johan ringde visst, heh. Igår tänkte jag att det inte var någon mening att stänga av vibrationen för ingen brukar ringa hyffsat tidigt. Inte för att det gjorde någonting.

Jag tror nog att jag vilar den här dagen också, jag vill inte att det ska börja göra ont i benen igen, så på måndag efter jobbet blir det löpning iaf, men inte nu som jag hade tänkt.

Nu ska jag gå tillbaks till min underbara säng, ska lägga mig och titta på en film. =) Kanske somnar jag om om jag har tur, för just nu är jag trötter, really tired.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0