varför?

2008-07-19 ♥ 13:15:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag skulle vilja vara på en sandstrand nu men jag har ju så förbannat ont i huvudet. Det går ju inte över heller, åhhh. Tog iaf nyss en Ipren hoppas den börjar verka snart.

Jag har nyss städat mitt rum, fint blev det. Nu var det ett tag sedan sen det var sådär fint så man trivs att vara där inne. jag hatar stökiga rum iaf om jag måste vara där ofta. Sängar är cäldigt viktiga för mig, de måste vara fräscha, helst bäddat (JOHAN LÄS; BÄDDAD.) för då kommer det inte ner nåt smuts från kläderna när man sitter där. hiih, vilka problem jag har. Det är ju egentiligen ingenting eftersom de fattiga i afrika, asien osv, de sover ju på filtar på golvet i små plåthus. Själv har man säng och klagar.

Jag tycker att det är så orättvist, synd att inte en männsika (Jag) kan göra någon skilldand på engång. Det är sjukt egentligen varför det är så. Varför kan inte alla ha det minst lika bra?



Huwwa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0