ut till solen

2008-07-25 ♥ 11:43:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hur hemskt är det inte då?

Här sitter jag, blek, trött och trött. Ute är det finväder. Varmare än på länge..

Det är ju nu när man kan ligga och steka på en sandstrand som man vill vara ledig! När jag var ledig då var det mulet och kallt varje dag. Inte vill jag sitta här inne och inte göra någonting heller ;O

Egentligen kan jag dra härifrån, gå och sätta mig på nån stol i solen och läsa en bok, för det är ingen på min avdelning som är här.. Alla är på semester. huhh.

Ska nog dra ut ändå, har ju faktiskt lunch.. =) Kan komma tillbaks om sisådär en-två timmar . HAHAH.

Vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0