trasig säng

2008-07-10 ♥ 14:00:15 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Igår hände en rolig grej. Hihih, jag och johan satt och tittade på tv i hans säng, jag satt på den ena kanten och han satt på mitten, sedan bestämde han sig oturligt nog att försöka sig på en puss eller vad det var han hade tänkt och flyttade sig närmare mig, typ ovanpå mig. Vad tror ni händer? Jo, sängen brakar ihop.

Som jag skrattade, hahah. Blir alldeles fnittrig bara jag tänker på det. Nu var det ju så att Johan skulle försöka laga det som gått sönder, dvs. benet. men det gick inte för att gängorna som man skruvar fast benet med var pajj. Så vi fick minsan bära och ha oss, tillslut kom jag på den finurliga iden att ställa den på lådorna han brukar ha under sängen. Det funkade finfint. Men benet är och kommer alltid att bara trasig.

Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så kunde inte förverkliga händelsen men den trasiga sängen. Men men, ni får föreställa er. hhah


Benen såg ut ungefär såhär. ;P fast lite tjockare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0