tired like hell

2008-07-08 ♥ 19:31:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå där.
Vi kom in lite senare än tänkt till grönan eftersom att det regnade så mycket, men vi kom iväg när det var ett uppehåll men självklart började det regna nästan på en gång då vi kommit ut. Men jaja, vad ska man göra vi var ändå nästan framme vid tunnelbanan, men det duggade bara lite lätt så det var lugnt.

Jag åkte bergochdalbanan, tvekade inte ens. Den var rolig, kan inte fatta varför jag inte åkt den tidigare. Men har varit för feg. Jag trodde den skulle vara mycket värre men icke. Sen tänkte jag åka tilt, alltså frittfall fast den då man är framåtlutat mot marken men glömde bort det när jag skulle hem. Jajja, det kommer ett nytt år.

Nu skiner solen igen, få se om jag ska dra med mig mamma och pappa att gå ut och gå en sväng, inge roligt att gå omkring själv.

Imorron någon gång efter lunch åker vi hem. Det var länge sen jag verkligen ville hem härifrån men nu vill jag verkligen det, hem till Johan.<3

Nu är det inte långt kvar, på måndag börjar jag att jobba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0