till stockholm

2008-07-03 ♥ 16:15:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjena ;)
Vilket väder va? 28° i skuggan, hett! Det är såhär det ska vara synd bara att jag snart börjar jobba. På tal om jobbet... Jag trodde hjärtat skulle hoppa ur gropen, såg lappen på anslagstavlan där det stog att den 3 juli (idag) klockan nio skulle jag ta mitt drogtest. Det hade jag ju självklart glömt bort.. Pappa sa att nu skulle jag kanske inte få något jobb, det skulle ju vara så jäkla typiskt.. Men så jag ringde först till sköterskan som tar provet och sedan till personalavdelningen, jag hade tur. Det spelade inte så stor roll att jag glömt det, jag kunde säkert ta det när de kom tillbaks. De har bara semester i fyra veckor och jag jobbar i fem, tur man kan ha alltså.

Nu har jag nyss packat klart alla grejjer för nu snart bär det av mot Stockholm. Jag kommer säkert uppdatera därifrån, pappa tar nog med sig sin dator. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0