STRUL

2008-07-04 ♥ 21:59:33 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej.
Jag som var värsta pepp imorse inför en shoppingdag med massor av fynd. Så blev det inte alls då, när vi nästan nyss hade kommit dit och varit in i ett par butiker så ringer min telefon.. Det var företagssköterskan Metso som ringde och frågade om jag inte skulle komma och ta mitt drogtest idag? Jag upprepade det som hon jag hade pratat med igår hade sagt och hon sa att nej, det stämde minnsan inte, jag var tvungen att ta mitt test utan det inget jobb. Där tog livet slut typ, deppig till tusen, men pappa ringde den ansvarige på personalavdelningen och sa att den där Anneli som jag snackade med igår sa det där. Då var det ju så att det inte fanns någon anneli på personalavdelningen dit jag trodde jag ringde igår.. I ett par timmar vankade jag av och an och hade ställt in mig på att nu är jag utan jobb. De kom fram till att jag hade pratat med växeln och hon hade gett mig fel information så jag hade grym tur. Jag fick det ändå. Så jag får ta mitt test sista veckan jag jobbar. Lättad. Dagen var typ räddad.

Men jag köpte ett par jeansshort på Cubus, ett av den lite längre modellen. Riktigt nöjd faktiskt. Imorron behöver jag inte bekymra mig över nånting (eller?!) så då kan jag släppa loss och köpa allt som kommer i min väg som är snyggt. Behöver lite påfyllning av mina tröjor.

Lite tråkigt är det faktistk att vara här under gatufesten. Är sugen på att gå när alla hemma är där och har roligt, men vad ska man göra. Hade ingen annan chans att åka upp hit.. Pappa har semester under hela den tiden jag jobbar (förutom sista veckan han tog en vecka tidigare än tänkt så vi kunde åka upp hit)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0