sinnes

2008-07-24 ♥ 08:13:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hur fel är inte det här då? ;O

Hon kan ju dö om kanske tio år? Hur ska det gå för barnen då då?! pappan är liksom 77, han dör väl till och med före. Jag är verkligen emot sånt här. Jag tycker att max åldern för en kvinna att få barn är 45-50 år. Föräldrarna är ju så gamla och skrynkliga. De orkar väl inte ens leka med barnen. Vad händer som de springer iväg? Ska gamlingarna springa efter eller? Helt sinnes. De börjar kanske med rullator när barnet är 8. YEY! Mamma, följ med mig och spela lite fotboll.. Nej juste, du kan ju inte, rullatorn.

Helt sjukt. Stackars barn.

Det borde finnas någon lag som förbjuder sånt. Det är ju synd om barnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0