recept

2008-07-24 ♥ 09:15:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

ehm, det var visst bara 4 instruktionsböcker som jag kunde hä ihop. Resten är inte inplastade för plasten tog slut när jag höll på med det. Ska kolla imorn om de har fått in ny, men det tror jag nog inte.

Igår försökte jag få igång radion som redan fanns här inne. Men den fick knappt in någon signal så jag kör med mobilen istället. Det blir så tyst annars och tiden går lite snabbare, skönt. Om fem minuter är det fika, fast ja. fika och fika, eftersom att nästan alla är lediga så orkar inte folk gå ut och sätta sig i fika rummet. Nu pratar vi om två personer och några få på verkstaden + mig.

Så jag fördriver tiden med att kolla på recept. Har kollat på allt annat och igår kom jag på det, hihi. Jag har nog kommit in i nån baka fas, imororn ska jag baka nån citron och hallonmarängpaj. Men det beror ju på om vi har alla grejer hemma, annars kan man ju alltid åka och köpa (a). Sen har jag hittat nåt bröd som verkar gott. Det är så gott med hemmabakat bröd, så det ska jag fixa ihop också. Men inte imorron.

Kanske ska öppna ett café? För det är så mycket som jag vill baka. hihii,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0