please take me somewere else

2008-07-24 ♥ 14:38:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

jiiisus vilken seg dag och det är en och en halv timme kvar.

Inte någonting har jag gjort, det gick bra i 4 dagar, men nu börjar det bli för mycket. Jag vet inte på vilka sidor jag ska kolla på, för jag har redan kollat på alla som jag brukar.. Så jag har kollat igenom forever 21 och ellos hela sortiment, läst nån blogg då och då. Men hur tråkigt är det inte då, att inte ha ett piss att göra.

Inte ett arbetskort har kommit in under dagen... Jag tror inte att det kommer att komma in något heller, men det får vi se om en halvtimme.

Imorgon ska jag nog gå en ca; timme tidigare.. Jag lär säkert inte ha något att göra så då är det bättre att jag kommer hem itid så jag hinner fixa och dona. Ska ta bussen upp till Johan, den går 16.40. Slutar jag halv fyra blir det inte bara liiiiiiite stressit. För mig skulle det passa super och framför allt skönt. Visst så förlorar jag ju en timmes lön. Men det skiter jag i, har ändå mer än en timme i flex.

Men jag ska prata med en kille här och fråga så det är okej att jag sticker lite tidigare. Det borde inte vara några problem, tror inte det heller. Men lika bra jag säger nåt för annars kommer han säkert in halv tre och säger nu har jag jobb åt dig! hah, osså så kommer jag inte härifrån före fyra endå och då är det bara hejdå åt busssssssen.


Det är svårt att komma på rubriker tycker jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0