pissfilm

2008-07-19 ♥ 23:06:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har nog sätt bland de mest tråkigaste och meningslösa filmer alldeles nyss.

Den hette Broken Flowers. Enda sen den började var den tråkig och så fortsatte det och fortsatte. Den hade väl sina stunder då och då, men ärligt så sög den. Se den inte! Den slutate helt fel också. Ja, eftersom att ni inte lär se den kan jag väl berätta. En gubbe fick ett brev där det stog att han hade en son sen 19 år tillbaks, men ingen underskrift. Han letar upp tjejerna som han hade på den tiden och alla är helt olika varandra för att hitta sin son. Tror ni han hittar honom nej. Så han åker hem igen och eftersom att det stog i brevet att sonen var ute och letade efter pappan så bjuder han en kille som han sätt två gånger i närheten av hans hus på en macka oså. Men killen är inte sonen och sen slutar filmen. Snippsnapp slut så var sagan slut.


→ Nu måste jag gå och lägga mig, iaf och titta på tv i  sängen. Ska upp med tuppen imorn. Klockan åtta, vi ska åka runt halv tio till Umeå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0