på mitt ansträngande jobb

2008-07-25 ♥ 07:36:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Lampan skallrar igen, den verkar göra det varje morgon. Det är irriterande, jag blir störd i mitt hårda arbete. Det gillar vi ju inte right?

Gissa om det fanns några arbetskort nu då, självklart inte. Fast det blir ju lättare för mig.. De betalar mig för att sitta vid datorn och läsa bloggar och aftonbladet. Inte helt fel.

Jag längtar till halv tre, hua vad jag längtar. Den här veckan har gått så sakta och äntligen är det fredag. Imorgon får jag sova ut! Det kommer jag att leve länge på. Men ändå så tycker jag inte att det är så jobbit att kliva upp, kanske för att jag är en lite av en morgon människa. Jag har alltid haft lätt att kliva upp oså. När jag var liten sov jag inte längre än 7-8 på morgonen. Fast det gör väl det flesta småbarn (7-8- åringar) antar jag , men hur som helst så har jag iaf lätt att kliva upp.

Nu är lampan tyst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0