oyeah,

2008-07-05 ♥ 08:22:18 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejj.
Nu har jag precis duschat kunde inte sova längre för pappa snarkade lite.. Det är det sämsta med att vara här, lägenheten är en tvåa så vi får sova i samma sovrum allihopa. Eftersom att mamma och pappa snarkar och andas konstigt är det svårt å sova, men jajja det funkar de oxå.

Solen skiner här utanför och det är inte ett moln på himlen.

Igår när jag var på sony hittade jag en dator som jag vill ha.. Den kostade tyvärr 10 000 kr, det är lite mycket för mig det, men kanske om jag sparar? Fast om jag köper den då så försvinner alla mina pengar, det är inte så kul.. Men ja jag får se hur jag ska göra. Dödssnygg var den..

Nu ska jag gå och göra ett par situps.

xoxo / Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0