övningskörning

2008-07-17 ♥ 18:53:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har jag varit ute och övningaskört. Nu börjar jag blir duktig och det flyter på rätt bra, visst blire ju fel då och då men ändå, det går ju bra =). Inga kärringstop nu inte, inte för att jag fick så många förut heller.. Okejdå, jag fick två st, men de var bara för att jag glömde trycka in kopplingen när jag bromsade och när jag skulle backa så vågade jag inte gasa så mycket och så, då dog bilen.

Men nu ska jag börja köra oftare så att jag om 4 veckor (då pappa börjar igen) kan köra till jobbet

Körde volvon idag, annars brukar jag köra lill renån (stavning???!)



Nej, nu måste jag skynda mig att ta bort mitt alldeles förslitna nagerlack .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0