ont, som vanligt

2008-07-22 ♥ 19:03:00 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag blir så fruktansvärt less och frustrerad.

Jag fattar inte varför det blir såhär med min kropp, eller mina ben & höftböjare, ibland höfterna. Jag får JÄMT ont någonstanns. Jag överdriver inte när jag säger att det inte har varit bra i två- tre månader isträck. Alltid är det någonting... Förra sommaren tex. då kunde jag knappt ens springa för jag hade så ont, då var det insidan av knät.. Sen blev det höftböjaren, axeln i vintras/våras och nuuuuuuu. De satans benhinnorna. Jag vilade ju för ett tag sen om ni kanske minns? Ja hur som helst så hann jag springa två gånger sen ops. Aj nu gör det ont igen.

Så nu tänkte jag väl att jag måste röra på mig på nåt sätt. Så jag gick ut och gick för 40 minuter sedan. Halvvägs. Aj, höftböjaren. Den liksom låser sig genom varje steg jag tag. Jag blir så frustrerad. Det enda rätta verkar vara gym. Men då sträcker jag väl nån muskel och får nån blödning av nåt slag, det skulle vara så typiskt mig. Men jag gillar ändå "naturträna" bättre. Framförallt mycket billigare också :P Nej, men det är så härligt att knyta på sig löparskorna och sticka ut en timme eller nåt och springa och inte tänka på nånting.

Jag skulle vilja testa hur det känns att inte vara skadad på 1 helt år, eller iaf 1 halvt?! Det har jag nog aldrig varit... Inte sen jag började träna hårdare än jag brukade göra iaf. Men det jag gjorde innan var ju bara så hemskt, jag gjorde typ inget. Ansträngde mig knappt på träningarna jag hadde. Men sen när kroppen började bli lite viktigare då började jag. Sen så, eftersom jag har haft ont nästan hela tiden så har jag inte kunnat rätta till det som jag inte trivs med....

Varför ska det här hända mig? Jag lever ju för löpningen, nej, men nästan iaf. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0