ny phone

2008-07-21 ♥ 19:50:37 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Hej.
Har nyss kommit hem från birsta, eller aa, nyss och nyss? För en timme sen.

Väl där köpte jag en ny mobil, man kan kalla det ett impulsköp, ett dyrt impulsköp. Är nöjd iaf även om det svet lite i plånboken. Tur att jag snart får min lön.. fast jag ska ju lägga undan 7-8 tusen så vi få se hur mycket som blir över. De beror väl lite på hur mycket övertid jag har. Just nu har jag 1 h och 10 min, 2 h till så blir det 15. 000 kr som lönen kommer att stanna på. Men det kommer bli ungefär en halvtimme varje dag så det blir bra de.




Kommentarer
Postat av: Emelie

En sån tänkte jag också köpa när det stog mellan den bruna och den där då ^^ hehe.

2008-07-21 @ 23:05:49
URL: http://emelieeeeean.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sån tänkte jag också köpa när det stog mellan den bruna och den där då ^^ hehe.

2008-07-21 @ 23:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0