ny asfalt.

2008-07-29 ♥ 07:47:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godagens.
Det var helt dött på vägarna förut, mötte inte en bil före kyrkan.

Sen höll de på att asfaltera vägen där jag skulle svägna in.. Det var väl på tiden, vägen där är sämst. Gropig och hatad. Men de hade ju stängt av ena körfilen och killen som stog och viftade med en flanga sa amen kör på gångvägen. Det gick ju inte, gångvägen tog slut tio meter bort. De höll på att göra om den också. Så jag hoppades på det bästa att ingen bil kom och det gjorde det inte heller. För jag glömde bort att fråga, om jag kunde köra eller inte.

När jag såg dem (de med flaggorna), så trodde jag att det var chill, de vinkade åt mig att jag skulle svänga in där. HAHA, i sista sekunden hann jag bromsa. Annars hade jag kört ner i färsk asfallt. x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0