nu

2008-07-20 ♥ 21:28:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
jag hann aldrig skriva något imorse.. precis när jag hade satt på datorn och allt så var jag tvungen att plocka undan mina skor och grejjer i hallen ^^ Så jag hann inte med det.

Ja hursomhelst så bodde Vivi asfint. Seriöst, det va de finaste äldreboende jag nånsin sätt.. inget Hagalid här inte. Det var alldeles nybyggt så man kunde till och med känna den där "nya" lukten. Dom hade massagebad, stor bastu, jättefräscha lägenheter, litet bibliotek, musikrum, en dator (fast den kan ju inte användas så mycket). Jag skulle lätt kunna bo där när jag flyttar hemifrån, jag och gamlingarna. HAHAH, nej men det var jättejättejätte fint. Det såg ut som ett hotell.

Sen har vi ätit på högakusten restaurangen till middag, vilken utsikt hörrni. Det spelar ingen roll hur många ggr man varit där man slås ändå av den så fina utsikten. Fint väder och god mat, det har varit en väldigt bra dag. Vi och farmor och farfar på en liten resetripp ^^, heheh,

ja.. Jag ska väl gå och lägga mig.. Ska upp klockan sex imorn, nej. kvart i.. Ska ju duscha. SUCKAR men men, jag får se pengarna framför mig.....


ja ibland vet man verkligen inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0