mygg

2008-07-31 ♥ 07:51:55 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Då var det dags igen. Men idag glömde jag passerkortet, lyckat. Så jag fick stå och vänta tills det kom någon som kunde öppna dörren åt mig, men jag behövde inte stå där länge alls, typ 1 minut.

Igår kväll gick jag och Johan ner på grunna och badade, trodde det skulle var iskallt i vattnet, men det var riktigt varmt och skönt. Vi var där nere säkert i en och en halv timme. Så fint väder och så varmt. Fast när vi skulle dit blev vi myggattakerade så vi sprang fort som ögat därifrån.. Tror ni det hjälpte??! Nejnej, när jag kom fram till grunna så hade jag visst fått 5 myggbett, stora var de också. När vi gick hem så var vi iaf lite smartare, vi gick inte där vi gick från början, genvägen. Vi gick runt hela alltet. Men fick ändå två myggbett. Hata mygg.

Det var mycket bilar i farten imorse, kan det vara mittnorden kanske? Ska iaf inte åka vägen vid faggafältet när jag ska hem. ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0