mot åstön

2008-07-10 ♥ 16:30:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Nu snart ska vi åka till nåt port café som hör till Idyllen om jag inte minns rätt. Min faster fyller 40 så vi ska äta middag där och sedan åke hem till henne och fika, hoppas att det blir roligt.

Det har varit väldigt fint väder idag, hoppas att det blir lika bra imorgon och resten av helgen. Man vill ju att det ska vara soligt och varmt.

Det är sjukt. På måndag har det redan gått fyra veckor sen vi fick sommarlov, det är hemskt vad tiden går. Jag gör ju inte ens speciellt mycket? Njuter bara.. ? Det är liksom bara sex veckor till skolan börjar igen och jag har en känsla av att de veckorna kommer bara att försvinna upp i rök och vipps så står man där och är en tvåa istället för en etta. Ska bli lite kul att se vilka som börjar ettan nu. Hihi, nu är jag inte minst längre! ;P Har också en känsla av att det kommer bli mycket jobbigare i år än det var förra året. Ja, vi får väl se. Hoppas ju på att det fortsätter som förra året. Det var köng de! =D Men nu ska jag ju ha surEnith och hon lär vara jobbig kan jag tänka mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0