morronpigg?

2008-07-30 ♥ 07:51:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjabba.
Allt bra med er? Själv så är det bara bra. Det är ju bara halva tiden kvar nu! Av jobbet alltså, fatta hur skönt det känns. På måndag är det bara två veckor kvar! Helt underbart.

Just nu så sitter jag här med thé, blackcurrant. Godaste theét, lätt. Men jag behöver lite värme i kroppen. Mina fingrar är stela, frusna och det är svårt att skriva. Kanske dags för vantarna att titta fram? hihi.

Jag brände mig ju i helgen så att jag såg ut som brandbilen om ni minns? Ja hur som helst så flagnar jag nu, det syns speciellt mycket runt ögonen för där har jag mest smink.. När jag hädde på concealen imorse så ojsanojsan. Där försvann det skinn. Så jag fick minnsan torka bort allt sånt. Så nu sitter jag här, med bara mascara. Inte för att jag bryr mig nåt, men ändå


Update:
Jag tror jag tog fel thé. Det smakade helvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0