måndag morgon

2008-07-21 ♥ 08:15:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Då sitter man här igen då, fast nu har jag iaf jobb. Tur, hade inte pallat att sitta en hel dag till bara att titta runt på en massa olika sidor och läsa allt på aftonbladet. Jag lusläste verkligen den, så har ni några frågor om bästa bantningsformen så fråga mig. I know.

Det gick jättelätt att komma upp imorse trots att jag somnade så sent, jag klev upp utan någon som helst svårighet. Det brukar vara så på måndagar, sen tis, ons och tors så tar det emot super mycket... Blir det så för er också?

Igår låg jag och tänka på en massa olika saker, vad jag vill här i livet och alla möjliga jobbiga saker. Jag får sånna kvällar ibland, när jag inte kan sova så ligger jag och tänker alldeles för mycket. Det gör jag ioförsig hela tiden, alltså tänker för mycket. Men ännu mer på kvällarna för då kommer allt sådär poffbom som en käftsmäll. Jag kom fram till en del saker, fast det tänker jag inte ta upp här. Men det värsta är att ändå inte riktigt kommer ihåg vad jag kommit fram till, det lagras inni hjärnan och väntar på nåt tillfälle att komma tillbaks så jag kan fundera ännu mer på det och förvärra det ännu mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0