mäklare?

2008-07-28 ♥ 09:44:22 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har suttit och kollat runt på olika mäklarutbildningar. Funderar på att kanske bli en mäklare. Men kruxet är ju att det finns ingen sån utbildning på mittuniversitetet. Jag vill helst inte plugga i någon annan stad för jag skulle vilja slippa att ta ett studentlån.. Som jag ser det så är gävle närmast, och det är ju ändå inte nära.

Jag tror att jag skulle passa ganska bra som mäklare. Men än så länge har jag ingen aning vad jag vill bli, men mäklare verkar roligt. Vi får väl se vad som händer längre fram.. hah.

Jag skulle kunna bli lärare bara för att man får vara ledig så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0