jobbjobbjobb, eller inte

2008-07-16 ♥ 10:11:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

hej.
nu har jag ingenting att göra, jag bara sitter här. Fast... Om jag har lust kan jag ju alltid gå ut till verkstaden och packa lite pärmar. Men det vill jag ju inte, så jag sitter fast här.

Jag vet att min uppdatering har varit pissit dålig de senaste dagarna, men har haft fullt upp. Ska ändra på det nu hade jag tänkt ;P

Hur som helst. Imorse ringde Johans mobil halv sex, jag stängde av den och somnade om. En timme senare ringde min, då flög vi båda upp som ett skott. Mest för att Johan också hade somnat om. Han börar halv sju den stackarn. Han fick med sig en banan och sedan när jag åkte till mitt jobb så tog jag med tre mackor åt honom.

Det är en tjej som jobbar här och hon har bakat kanske världens godaste kakor. Man kan inte sluta äta, även fast man måste.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-16 @ 10:18:18
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0