jajjemen

2008-07-24 ♥ 07:45:35 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Go morron.
Min säng var så varm och go när jag vaknade, tio i sex. VIlle jag kliva upp? Nejnej. Men här sitter jag utan arbetskort och massor av instruktionsböcker som liksom bara väntar på att jag ska binda ihop dem. Jag kommer inte att kunna göra speciellt många iaf, pekfingertopparna ömmar liksom bara nu, när jag skriver.

Det känns som att sommarlovet är slut, fast det är det ju på sätt och vis, iaf för mig. Jag kommer att jobba 3 veckor till, från och med nästa vecka. Då är vi väl inne på augusti?! Sen när jag slutar, ja då är det minsan bara en sketen lite vecka kvar..

Men, man ska inte klaga. Jag har iaf ett bra jobb och en bra lön  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0