jag vill också!

2008-07-05 ♥ 20:33:43 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det är så trisst att sitta här borta och titta på allas bilder från GF, hur roligt de har och att höra dem berätta.. Om jag hade varit hemma så hade jag gått varenda dag trots att jag först inte hade tänkt det. Hade ju tänkt att bara gå gratisdagen, det ångrar jag nu. Jag vill också vara där! Tur att det kommer en till sommar och en till GF, då ni!

Ja vad händer här då? ingenting. Mami, papi och gustav gick till skejtparken, min bror är ett skejtarfreak. Jag pallade inte att följa med, sitter så bra här i fotöljen, dessutom har jag så ont i mina fossingar, hälarna har fått sig en omgång.

I miss my baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0