ingen nyckel

2008-07-18 ♥ 12:44:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ja, då var man tillbaks efter en timme och 20 minuters lunch. Hejochhå vad tiden går.

Imorse då.. Jag sov hos Johan i natt och eftersom att han börjar en timme tidigare än mig så låser jag dörren efter mig och brukar stoppa nyckeln i brevlådan.. Det är en sån där brevlåda som man måste ha nyckel i för att kunna öppna. Johan brukar ta med sig den, men inte idag.

Hans föräldrar har semsester och är i deras stuga en liten bit innan Härnösand.

Så han skulle försöka få upp den på nåt knepigt sätt. Fast det är ju bara ett smalt hål så att posten får plats. Aldrig att man får ner en hel hand. Men jag får väl höra sedan hur det gick.

Han fick ju panik när han upptäckte de, haha. Han ska åka buss till sthlm vid tre och han har inte packat. Vid två kommer hans föräldrar med Andersson som han ska åka med då. Haha, vilken grej liksom. Typiskt Johan. ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0