i aftonbladet

2008-07-25 ♥ 07:54:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Ingen har väl missat att blondinbella varit med om ett övergrepp när hon var i Italien? Hon ville ju inte berätta vad det var på bloggen. Men nu när jag läste aftonbladet så skulle hon berätta allt. Men man blir ju så irriterad när det är plus. Då kan man ju inte läsa hela artikeln. Jag skulle gärna vilja veta vad det var för ett övergrepp. Säkert våldtäkt. Men om hon berättar inför hela svenskafolket tycker jag att hon kan berätta det i bloggen också.

hhih, är lite nyfiken (a)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer nog säkert upp i bloggen sen också, hon kommer i alla fall påpeka att hon är med i aftonbladet :P

2008-07-25 @ 08:00:46
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0