holy macaroni

2008-07-23 ♥ 16:35:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Shit pomfrit va trött jag är.

Sista timmen på jobbet var olidlig, jag hade kunnat somna i stolen om jag blundade i några sekunder, men jag tvingade dom att sitta där uppe där dom ska ^^

Har nästan inte gjort nånting idag, ett enda sketet litet arbetskort behöver jag trycka klar på. Sen har jag bundit ihop de där papprena då.... Mina fingertoppar (pektingertoppar) är alldels ömma och röda. På den ena började jag till och med blöda, så jag tog en paus dårå. Pausen varade större delen av dag, gjorde nån manual då och då. Huh. tråkigt att bara sitta av tiden liksom.

Måste ringa till emelie och kolla vad hon ska göra imorn, för vi kommer äta sent för de är nåra mamma och pappa tjänner som ska komma på middag. Och hur stor mening är det för mig att åka till Emelie kanske kvart över sju, halv åtta när jag endå måste åka hem till nio-halv tio ^^ . Men om hon inte kan får jag väl koka ihop nåt lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0