hey ho let's go

2008-07-07 ♥ 09:00:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Go' morron.
Här regnar det som aldrig förr, eller aa det duggar lite sådär. Hoppas det blir bättre väder lite senare under dagen, vi som hade tänkt gå på grönan today men det får väl bli imorgon istället. Så det blir shopping för hela slanten nu lite senare. Jag har inte hittat så värst mycket, det finns ju mest bara reakläder och det är urplockat. Men nästan alla affärer finns ju hemma, men det är ju mycket snyggare kläder här, t.ex hm. Det finns ju grymt mycket mer kläder som är fina här än hemma.

När jag kommer hem ska jag testa springa igen, hoppas att det är bättre i benhinnorna! Känner att jag inte vill sitta still längre, jag vill ut och springa! Då mår jag som bäst, eller efteråt iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0