hemma

2008-07-19 ♥ 01:00:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Nu är jag hemkommen från Sjöddas fest. hahah. Den funkade väl. André var livrädd att det skulle komma mer och mycket folk så han låste dörren. Smart, det skulle jag också ha gjort om jag skulle ha fest. Jag skulle låsa efter varenda en som kom in och så skulle jag vara livrädd att någonting skulle gå sönder. Btw så lagade jag och emelie stekt potatis till dom, och så grillat då men de fick sköta grillen själv ;)

Nu så sitter jag mitt i natten, klarvaken (huh? jag har vare igång sen halv sju jag) och käka godis.. Good gummisnodd. Den sämsta tiden man kan tänka sig att klämma i sig karra. inte för att jag har ätit mycket men ändå liksom.

Knäppte inte så värst mycket kort, jag jag kan väl bjuda på nåra. hahah, hade visst bara på andre och emelie. Visst passade Sjödin bra i min skinjacka? HAHAHAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0