hejhopp

2008-07-01 ♥ 11:52:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsanhoppsan.
Hoppas alla är pigga och glada, själv har har ont överallt men annars äre lugnt.

Om cirkus 45 minuter ska jag ta mitt pick och pack och dra till Birsta, jag möter Emelie där inne. Jag ska åka moppe och hon åker bil, varför jag kör moppen är därför att jag har inte tid att åka hem med bussen, för 16.40 går bussen in till stan som jag ska med. Johan och jag ska på bio, sex and the city. Så så får det bli.

La mig i bra tid igår, direkt efter jag snackat klart med Jimbo, somnade på en gång.

Nu har jag fått en tid på vårdcentralen för mina hjärtklappningar. Det blir inte före den sista veckan av sommarlovet, men bättre sent än aldrig. Dessutom kan jag inte tidigare eftersom att jag snart börjar jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0