gluten?

2008-07-10 ♥ 09:41:48 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsan.
Haha, jag loggade nyss in på msn, tre st inklusive mig själv var inne x) haha, och alla var upptagna. Nu sitter jag hos Johan, har nyss käkat frukost.

Jag fick ett brev hem igår med posten där det stod att jag skulle bli kallad till sjukhuset för att göra ett test, i blodprovet jag gjorde häromveckan så visade det att det kunde finnas risk att jag var glutenintolerans. Jag tror att jag dör liksom, gluten vill jag inte ha. Men det är så konstigt för jag känner inte av det någonting, jag äter mjöl varje dag och inte har jag nå ont i magen inte. Mion brorsa har ju gluten, men han får så ont i magen så han kan inte stå upp, gå eller sitta. Så jag tror inte jag har det, men jag ska njuta av varenda kaka, macka och rem och allt annat som det är mjöl i. För gluten mackorna och kakorna är inte alls goda, trust me, i now.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0