fredag, äntligen fredag

2008-07-18 ♥ 08:18:12 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej.
nu har jag gjort om min design lite, tycker att det är dödstrisst med en "vanlig", en sån som redan finns att välja på. Inte för att jag vet om jag tycker bättre om den här, men jag får väl se.

Idag vet jag som vanligt inte alls vad jag ska göra, hoppas på nåt roligt men eftersom att jag gjorde klart med pärmarna igår så kommer jag nog inte alls ha något att gö..

Igår skickade jag en fråga till 188 100, nivet dom som har de rätta svaren på allt. Kiss my as.

Jag frågade ; var jobbar linnéa gradin som bor i fagervik?

De svarade: 188 100 tror att Linnea gradin i fagervik jobbar som servitris på prästgårdscafét. Hon gör riktigt gott kaffe så 188 100 rekomenderar att du tar en fika där någon gång! H en bra dag!

What liksom? Jag jobbar på Metso.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0