ETIC

2008-07-22 ♥ 12:19:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Nu under lunchen satt jag och Jennie och pratade lite, vi kom in på träning oså. Så sa hon ett bra gym som hon brukade gå på, som ligger i Timrå.. Jag ba.. vaaa? Nån som hört talas om det? Det hade inte jag iaf och det har funnits i två år x) Snacka om efter.

Det verkade jättebra och dit ska vi gå Emelie?!. Snart. ETIC heter det. Dit ska jag fortare än vinden, haha. Nej, men man måste ju testa och hälsostudion hatar jag, den är så snuskigt och så litet. Då verar ETIC mycket bättre, större, fräshcare lokaler och framför allt nyare. Är väldigt sugen på att åka dit nu, men det gör ju inte för sig precis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0