^^,

2008-07-23 ♥ 09:37:16 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Amen tjena.

Jag läste en artikel nyss på aftonbladet. Ni vet om de små barnensom blev mördade i Arboga? Ja, hur som helst så stog det att den tyska kvinnan överlämnade sig själv till den tyska polisen och fördes sedan vidare till sveriges fängelse. Men nu kommer det knäppa.. Hon nekar till anklagelserna. Amen hallå? varför lämnade hon över sig själv om hon nekar?

VIlken smart tjej ^^

Igår kväll var jag med Johan, skönt att få träffa honom igen. Få se när det blir nästa gång.. Det vet bara gudarna.

Nu ska jag återgå till mitt väldigt ansträngade jobb, nu ska jag nog bilda ihop lite instruktionsböcker. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0