...

2008-07-18 ♥ 13:03:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Snacka om att jag längtar tills imorgon när jag kan få sova ut.

Jag kommer vara helt död ikväll på festen, jag kommer däcka. hahah. Jag lär säkert inte ens palla vara där speciellt länge. Men ska härda till iaf tolv. Rolig man kan vara då.

Jag måste göra ett undantag på fikafronten idag. Jag har bestämt mig att bara käka godis en gång i veckan och inte äta nånting sött och sånt på veckan. heheh, bestämde det häromdagen. Hursomhelst så är "avskedsfika" idag eftersom att de flesta sommarjobbare ska sluta, så de bjuder på fika. Det var bullar imorse och nu till två fikat har Jessica bakat kladdmuffins och chokladbollar och den andra Jessica har bakat kokoskakor typ och nåra underbara chokladkakor fast dom har jag redan smakat men ändå.




Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du på för fest? :)

2008-07-18 @ 15:28:30
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0