en ny morgon

2008-07-08 ♥ 09:18:52 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå!.
Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken design jag ska ha, men den här gillar jag. Jag skulle vilja kunna göra någon jättesnygg men jag fattar mig inte på det där. Jag kan byta färger men fattar inte vad jag gör sen kan jag göra en annan bakgrund men inget annat. En riktig snygg design skulle jag vilja ha, men den här får duga för tillfället.

Idag blir det Grönan, nu regnar det lite men det lär ju sluta. Hoppas jag i alla fall .. hehe. Idag ska jag åka den stora bergochdal banan, har inte vågat åka den än. Men idag ska jag! Jag får inte fega ur, det är bara och ställa sig i kön och hoppas på det bästa. Haha, nä men jag ska åka iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0